Antidepressiva

Japp, hade mötet idag.
Var lite konstigt... Har varit på buo tre gånger den här veckan. Iallafall, jag kom dit med min pappa: träffade läkaren och min behandlare. Gick runt i laburinten och in i ett rum. Satt ner sen skulle jag förklarar allt igen för minst TIONDE gången... Han hade min journal men ville höra med "mina egna ord"... Sen höll han på att lägga ord i munnen på mig... Förstå mig inte fel, han var trevlig men lite irriterande. 
 
Efter en 1 timmes långt möte var vi klara och han bara skrev ut Fluoxetin. Så nu har jag det. 
 
Fanns massor av biverkningar. Komiskt nog så är de flesta några jag redan har...
Bl.a .. Magbesvär, rastlöshet, huvudvärk, trötthet, dämpad eller ökad aptit
 
Jag har haft svårt med aptiten senaste tiden... Så hoppas nästan på ökad aptit, låter konstigt med tanke på att jag är i behandling för anorexi men det är sjukt svårt att följa ett matschema när mat ibland t.o.m äcklar mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0