Igår var hemsk

Igår var hemsk från början till slut. Jag äter pumpa gröt varje morgon nu och det är helt okej. Sen så mådde jag så dåligt, varför vet jag inte. Jag var nära på att bryta ihop hela tiden. Jag badade för att få gråta. Satt i badkaret(med kläderna på) och grät... När jag klev uppgick jag in till mitt rum och bytte om. Jag gick ut i vardagsrummet och sen in i mitt rum igen bara för att bli sittande i sängen. Vaggande fram och tillbaka... Som paralyzerad.. Efter en stund kom min pappa in, han pratade med mig om att åka till SÖS. Så att jag får prata med nån om anti-depressiva. Men jag klarade inte att gå ut...
 
Vid lunchen kändes det bättre, jag åt boulletter med potatis och lingonsylt <3<3 sååå gott!!!
 
Efter lunch arbetade jag och pappa med skolarbete. Det är svårt eftersom jag alltid känner mig så misslyckad.. Min mamma och pappa ville gå på en promenad men jag klarade inte det så jag stannade hemma. Så fort jag blev lämnad ensam bröt jag ihop igen. Denna gång i skafferiet i köket (av alla ställen...). Nu varade det itne lika länge men jag bara föll ihop och grät. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0