Long time no write

Jag har bara mått för dåligt. Haft många nattliga gråtattacker. Men också så har jag varit i skolan. Var där idag. 
Går halv dagar, vill verkligen inte. Så vad får ut mig?
Ana... Ja, när jag bara är hemma och inte rör på mig skriker Hon. Bara kallar mig lat, fet, ful.. KONSTANT. Så jag går ut. Jag går till skolan: inte förr att träffa folk, för det mår jag dåligt av. men för att röra på mig.... Jag lyder Henne...
 
Mina gråtattacker är inte lika ofta som det var förra veckan. Men de finns. Jag kan lägga mig i sängen på kvällen och bara börja gråta. Kvida. Tysta skrik. Igår fick jag en from av gråt-panikattack. Jag trodde att jag växt, blivit stor. Tjockare. Kändes som att jag gick upp i vikt framför ögonen på mig. Så jag bara grät och grät, rev över hela kroppen. Ville få bort allt. Få bort mig själlv ur kroppen. 
 
Om 17 skoldagar är skolan slut. Men vad är det då? Jo... Julafton. mat, familj. HELVETE....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0