Allt är pga dig!!

Gab gillar en annan. Pratar om henne med mig??! Hatar det!! Och hon pratar om vilken mat hon ska bjuda henne på -.-... Gab gillar mat och sånt. Det är pga dig! Du, du, dumma Ana!! Gab vill äta kärleksmums.. Jag skulle ALDRIG kunna göra det. Gab kommer typ före Dig. Men fortafarande ALDRIG nåt såå vidrigt..

Men iallafall. Idag hade jag hets igen. Men nu är det slut! Jag åt och åt, åt så mycket att jag hade ont. Så jag spydde. Mådde illa. Kände mig vidrig.. Men äcklade mig från allt sånt. Så nu är de över :D. Kollar på lite bra thinspo, Sharing the secret och lite Supersize vs Superskinny. Behöver det. Inspiration.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0