Ett fucking helvete

Nu hetsäter jag i princip varje dag. Mår så dåligt. Men jag har kommit upp med ett system. Jag äter inget om jag är ute och vet att jag inte kan stoppa mig själv när jag kommer hem. Och jag börjar ta morötter, frukt och gurka i stället för annat.

Men det var inte det västa. Jag är helt jävla fucked up.
Jag är kär. I min kompis. Gab... Hon är så fantastisk. Vacker, snäll, fin, söt, random och bäst av allt hon förstår och bryr sig.På en vecka har jag flirtat, träffat henne, blivit tillsammans med henne, sagt att jag älskar henne och värst av allt blivit krossad. Hon gjorde slut. Och gissa varför?! Mitt fucking ex är henne bästa kompis. Och han blev sur, sa att han aldrig skulle prata med henne igen. HATAR HONOM!!! Sen har jag messat me henne och så. Det visar sig (som jag trodde)...hon gillar fortafarande en annan.... </3 G mår dåligt också... Hon mår dåligt över allt. Alla behandlar henne så dåligt. Hur kan nån göra det?? Hon är så fin och fantastisk... Skrev "I love her" 470 gr igår.. kunde inte sluta... men pappret tog slut.. Jag älskar henne verkligen. Mer än nån annan. Jag har verklgen aldrig känt såhär för nån.. Hon är så speciell... Men hon säger att jag borde hitta nån bättre.. Men för mig är hon den bästa som finns! Nu har hon typ slutat svara också. Jag vill inte vara utan henne... Klarar det inte...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0