fyfan..

Jag hat ätit normalt idag. Vad är normalt egentligen? Idag tycker jag att jag ätit mycket men min mamma klagar konstant på hur lite jag äter. Hon äter lite hon oxå. Vid middagen tog hon lite, satt tyst, åt långsamt och bara stirrade på tallriken. Jag fyllde tallriken med grönsaker, 1 vego burgare, 2 skedar kokt vild ris(ca 1 dl). Sen åt jag typ allt fast kunde slänga ca 1/3 av burgaren.
Intag
Frukost: 1 dl soja mjölk light, 3 msk multi vitamin fling mix, 1/2 äpple= ca 110 kcal
Lunch: en portion fransk soppa= ca 150
Middag: ca 1 vego burgare, 1 dl ris, sallad= 250 kcal
Mellis= 1 msk soya yoghurt= 20 kcal
Sammanlagt: 540 kcal (känns extremt mycket)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0