hej det var länge sen..

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Jag har faktist mått bra ett tag. Blev vegan, åt mycket, hade inga problem alls. FATTA! Inga problem ALLS! Såklart så hade jag lite ibland med att t.ex. äta glass o sånt.
Men sen..gick vi på bup mötet.. jag ljjög som vanligt o sa att allt bara var stress.. Alla går på det. Sen kommer vi hem och pappa börjar bråka om att jag måste sitta i vardagsrummet med min dator. Helt plötsligt så känns det som all kontroll över mitt liv försvann. Jag har börjat igen. Duktigare än nånsin.. Eftersom jag är vegan så slipper jag ost, bröd, glass, grädde och annat äckligt (fast såklrt vill ibland föräldrarna vara "snälla" och köper hem vegan variant). Iallafall, jag har börjat springa, simmar och tränar, försöker göra det varje dag. Mitt mål är att gå ner 10 kg på 12 veckor. Det betyder ½kg i veckan, inte mycket men ändå. SÅ jag ska äta MAX 900 kcal om dagen och bränna minst 300 kcal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0