Jag känner mig så skyldig men andra skulle säga att det är bra

Jag har ätit alla måltider idag. Soppa till lunch, flingor och mjölk till frukost och wok grönsaker till middag. Känner mig uppsvälld och äcklig.... Fy fan asså.. Jag tränade knappast heller. Bara 75 sit ups, och typ 15 min konstant ben övningar. Sen tog jag typ en kvarts PW(promenad). Men känner mig sjukt stressad för jag börjar skolan om 2 dagar!!! Tillbaka till helvetet antar jag. Men det betyder att mina föräldrar inte behöver tjata på mig om att äta lunch eller frukost, för dem måltiderna brukar jag ta i skolan. Hade tänkt att springa mina vanliga 30 min men de började regna, lat av mig att inte springa lr ta en PW men börjar bli förkyld. Om jag blir förkyld så kommer jag vara hemma, ingen träning, äta mer, och mina föräldrar kommer trycka i mig mat... Jag känner mig så dum som skriver såhär. Men jag mår så dåligt när jag ätit. Speciellt om jag hetsäter. Gjorde det, åt 5 st low-fat scones (extrem tur att dem va low), men spydde upp ca 3 av dem. Mår illa ändå, att jag åt så mycket. Men det är läskigt. När man försöker men kroppen gör annorlunda än vad man säger till den att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0