Kontroll

Jag har upptäckt hur mycket kontroll jag vill ha. Jag vill veta allt. Jag planerar alltid exakt hur många kalorier som jag ska ha till frukost. Jag vill alltid äta middag vid kl 19, inte senare. Och helst av allt inte äta nåt efter. Med att jag är vegan så blir det lättare för att jag inte behöver äta familjen äckliga saker som dem tar hem.
Igår skulle  jag och min kompis typ ha film mys med snacks. Jag fick panik. Men lyckades fixa med bara 1/4 melon, 1 äpple, ½ banan och ca 5 dl soja mjölk och flingor. Mådde illa efter. Att jag ens åt middag gjorde mig illamående.. Hon tog chips så jag antar att jag klarade mig men mådde ändå sjukt illa.
Gårdagens intag
Frukost: -
Lunch: -
Mellis: 1 dl grhamsmjöl, 1 msk äppelmos och vatten= ca
Middag: Meze tallrik från Söder Manna
Snacks: 1 äpple=62 kcal, 1/4 melon= ca 50 kcal  , 5 dl mjölk= 190 kcal, 1 dl kellogs flingor= ca 110 kcal , ½ banan= 51 kcal

Dagens intag
Frukost: 167 g våfflor= ca 180 kcal
Lunch: -
Middag: förhoppningsvis inget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0