Nu är det slut...orkar nt mer från dig

Nu har jag sagt allt jag velat till J.. En lång text.. mår så jävla dåligt..
Idag har varit konstig..
Jag var på yasuragi igår och imorse, maten var bra och nyttig. Jag kunde simma och ta yoga. Körde en timme yoga och simmade 60 längder igår som är lika mycket som ca 1,5 km och idag hann jag bara 1 km.
Intag
Frukost: 1 liten bit melon, 1,5 dl soyagurt, lite flingor och nötter, och en halv liten fullkorns fralla = ca 200 kcal
Mellis: 2 melon bitar
Lunch: 60 g grönsaker och en fullkorns fralla
Middag: lite pasta o musslor(men spydde)

berättar mer imorn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0