A little poem and the day

To you it's an apple
To me it's so much more
It's a moral decision
It's an ethical dilemma
It's my hopes
And my fears
It's in my dreams
And my nightmares
It follows me home
Creeping into my head
It's thin
It's fat
It's life
And Death
To you it's just an apple
To me it's a mountain
By: Unknown
Valet av ett äpple kan vara stort. Varierar från dag till dag. Imorse hetsade jag. Sedan spydde. Jag tog mer. Fram och tillbaka. Jag gick och köpte lätt keso(även om jag är vegan så har jag hört att cottage cheese är låg på fett o kalorier). Jag lagade lunch och sedan höll inte kvar det. Nu äcklas jag av allt. Nu känns ett äpple som för mycket. Igår kändes en liten skål med sallad som för mycket. Desto mer man går ner, desto mindre kan man äta. Desto fetare känner man sig. Hatar min spegelbild. Känner mig fet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0