Behandling

Detta har jag redan skrivit om men jag ska förklara mer nu. Som sagt så var jag på Mando. Dem sa att jag får behandling nån gång i januari. Längtar faktist... För jag klarar inte min mamma. Ändå ska vi äka till USA tillsammans i början av januari.. Iallafall jag har en plan att jag ska gå ner minst ett kilo innan jag går in i behandling. "Kämpa" in i det sista..... Jag ahr pratat med skolsyster. Hon ska berätta för alla mina lärare om mina problem nästa termin. Förklara varför jag behöver läxor och varför jag kommer vara borta i en månad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0