Dem var snälla förut

Nu är dem bara hemska. Klagar och har sig.. Min lillebror äter mindre än mig vid måltiderna men det är mig dem stirrar på. han tog ingen frukost idag men det är mig dem hotar. Jag åt så mycket igår och gick inte ut en enda gång. Jag ville få ut det hela tiden och allt dem pratade om var middag, lunch eller att jag borde ta en bulle. Förut försökte min pappa förstå men nu bara klagar han. Är det inte bättre att äta lite än inget alls? Nej, tydligen inte. Det enda sättet är att inte ta något alls för annars blir det betydligt för mycket. Dem klarar inte att se mig äta lite. Men jag försöker. Jag vill men jag klarar inte nå upp till det dem vill. Dem tror att jag kommer ha blivit bättre på bara en vecka.. Vad tror dem?? Jag mår sämre än nånsin...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0