Hälsa

Hej, nu var det ca en vecka sedan. Det har gått upp och ner.. JAg har träffat på Mando ochd e sa att jag borde gå in i behandling efter julen. Även att jag får inte vara vegiterian..det skrämmer mig eftersom jag inte ätit kött sedan ett år tillbaka.. Men annars då? Jo, jag har vägt mig.. Jag kommer nt säga vikten men jag ahr gått ner 5 kg sedan i oktober. Blev såklart överlycklig men sedan kom skräcken. Jag kanske går upp i vikt. Eftersom jag haft hets i princip varje kväll i tre dagar nu så vet jag itne riktigt. Så från och med imorn s¨ska jag äta nyttigt. Det vill säga, varje mål(om jag klarar det), alltid nyttigast som möjligt. Jag ska icke vara för hungrig, jag måste komma ifrån hetsen. Sedan kan jag gå tillbaka till Ana. Som det märks så är jag itne direkt inne på att bli bättre... Men nu ska det ätas nyttigt. bara fullkorn, grönsaker och frukt. Ska köpa hem mycket sådant imorn. Sen är det en annan ångest, imorn ska det vara övernattning med klassen, då finns det såklart godis och annat äckligt. Vad ska jag göra för att hålla mig borta? Jo, bunkra upp med grönskaer och frukt inför kvällen(Ja, jag tar med mig det här till övernattingen...) och äter nyttigt hela dagen imorn så förhoppningsvis så kommer jag inte hetsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0