Hej jag är tillbaka

Jag har varit borta eftersom jag har blivit påkommen. Mina föräldrar läste min blogg och vet nu allt. JAg ska på möte hos en behandlingsställe som heter Mandometer på måndag. Det känns ändå lite skönt, för nu vet dem varför jag mått så konstigt och dem tvingar mig inte att äta på samma sätt. Men snart är det min födelsedag och jag ahr haft ångest över det sedan oktober. Ångest över att äta runt alla dem andra. Ångest över tårtor och kakor. Jag kommer inte klara det. Hoppas jag kan/vågar berätta det, för jag kommer verkligen inte klara det. JAg mår illa och får panik redan. Sedan ännu värre om julmiddagen. Det kommer vara helt hemskt. Jag måste förklara att jag klarar inte det. Jag mår illa bara över middagen idag, jag åt bara grönsaker och ca en potatis men jag var verkligen inte hungrig, det kändes som vidrigt varje tugga jag tog. Det beror på att jag ätit tre skivor julvört, det blir 256 kcal sedan ett äpple vilket som är ca 60 kcal och på vägen hem åt jag 100 g hallon vilket som är ca 60 kcal och ett russinbröd, det måste ha varit minst 100 kcal. OCh då mådde jag såklart redan illa. SAmmanliagt idag har jag ätit minst 600 kcal. Det känns så extremt mycket. JAg har förresten insett att varje gång jag hetsar så blir det 600 kcal men om jag inte gör det så blir det runt 300 kcal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0