Hets

Idag har varit den värsta dagen i mitt liv när det kommer till själv kontroll. Jag har ätit som en gris. Försöker lugna min ångest med att det är "ok", att jag kan göra bättre imorn. Funderar på att verkligen försöka äta imorn, varje måltid. Kanske små portioner men äta så att jag INTE hetsar igen. Mår så sjukt illa. Jag vaknade vid 11 och åt konstant tilll kl 14 sedan åt jag bara ett äpple och en frökuse med grönsaker. Känns som att jag vill spy. Och nu är det middag.. ja..middag, efter den här dagen vet jag inte om jag klarar det men jag måste... Jag förstår också vad dem sa på Mando, att man mest vilar där. Jag har varit helt utslagen på soffan hela dagen. Det är så jobbigt. Mentalt men även fysiskt att trycka i sig allt det.. Och jag kunde inte sluta. Det var som om det fanns ett sug efter nåt men kunde inte hitta vad det var. Prövade allt som jag brukar "gilla". Massa konstiga kombinationer. Allt för att släcka det. Funderar på imorn. Vad är en nyttig frukost som jag skulle kunna klara? Gröt? Förra gången jag hade samma tanke så försökte jag men slutade med att jag inte kunna hålla kvar nåt som jag stoppade i mig, jag mådde illa konstant. Kändes som att jag skulle spy när som helst så det gjorde jag fast självmant. Jag är så trött. Vill bara lägga mig och sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0