jag är emot mig själv, som två röster som går emot varandra

Jag vill gå ner i vikt fortfarande. Åtminstone till 48 kg.. Så jag tränar och håller på. Men jag ska försöka äta. Och funderar över vad som skulle dämpa ångesten. För det är väl bättre att äta llight produkter än att äta inget alls? Eftersom jag slutat äta flera måltider totalt så ska jag börja med at ens äta något alls. Men det är svårt. Mina föräldrar förstår inte hur jag äcklas av mat. jag kan inte ens tänka på vad jag är sugen på. Förut visste jag alltid men nu äcklas jag av det. Jag känner ingen sug efter nån riktig mat, bröd och sådannt är jag alltid sugen på men inget som man kan ät atill lunch eller nåt. Förutom sallader, men det är jag inte sugen på direkt men jag gillar det verkligen. Det går från dag till dag. Ibland vill jag bara äta nyttigt. Ibland vill jag inte äta alls och ibland vill jag äta mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0