Julbord

Ja, vart ska man börja... Funderar på att bara be att få skippa det. Att få sitta i rummet under hela middagen och sedan komma ner för presenterna. Jag klarar verkligen inte att sitta där med alla som bara vräker i sig allt det. Antingen hetsar jag och spyr eller så mår jag så illa av allt och bara mår dåligt för att jag är den enda som inte äter nåt. För jag vet att jag inte kommer klara nästan något alls eftersom jag kommer äcklas så mycket. Dessutom kommer jag ha försökt bygga upp så mycket självkontroll att jag kommer ha övertygat mig själv till att inte äta. Jag brukar försöka det varje dag såklart men just jul har jag tänkt på sedan i början av oktober så jag har funderat på det väldigt länge...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0