Vänner

Igår hade vi övernattning med klassen i skolan. Det var jättekul men jag åt. Jag åt kaka. Jag åt äckliga bitar av kanan& nöt kaka med choklad frosting. Gick och tog småbitar. Det känns så vidrigt. Som tur var så dansade jag och holla-hooped och jag hade inte ätit något under hela dagen förutom delade sallad med en person(angående honom sak  jag berätta mer senare). Vi(klassen) skulle äta på Pizza Hut. Som tur är så sa jag att jag inte skulle ha något. Men han bjöd mig på salladsbord. Det var så snällt. han gick och hämtade två omgångar, full med majs, selleri, sallad, gurka, paprika. Sedan delade vi, det var så konstigt. Men jag blev så glad. han bryr sig verkligen. Sedan på övernattningen var jag med honom nästan hela tiden. Väldigt roligt. Men det har gjort så att jag kanske förlorat J.. Jag vill verkligen inte det... Saknar att ha honom som vän. Jag är en idiot mot honom... Varför gör jag såhär..?
(Juste, jag har gjort slut med G. Preics i allt det här så berättade hon att hon varit otrogen med den hon älskade förut. Jag blev så sårad. Först sa jag att jag förlät henne. Men det bara gnagde. När jag såg hon(E) i skolan kände jag hatet. Senare berättade E hennes sida av berättelsen. Att G sagt att hon skulle göra slut med mig för E. Jag litar inte på nån av dem. Men jag klarar inte det här. Så jag gjorde slut)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0