IDAG

Idag var jag "duktig".
Frukost: Gröt
Lunch: En dl spaghetti och bönor, åt allt men spydde upp allt
Mellanmål: Jordgubbar
Middag: Inte hänt än
Träning: 1 h simning (50 längder) och 40 sit ups
Men för tillfället mår jag väldigt dåligt, eftersom jag spydde så känner jag mig äcklig. Och jag fryser som fan. Jag vill inte må såhär. Jag vill inte frysa och jag vill verkligen inte det. Om nån funderar på att börja på nån form av diet så avråder jag det verkligen. Jag kan inte sluta, även om jag ville. Det är en ond cykel. Jag räknar kalorier, väger allt, jag villl väga och mäta precis all mat. Och jag ljuger.. mycket.. Säger att jag åt mycket lunch. Till frukost gör jag i ordning lite flingor och mjölk så att det ser ut som rester efter frukost. Till lunch gör jag samma sak men då slänger jag mat från lådorna jag ska ta ifrån, så att det ser ut som om jag åt såklart. Middagar HATAR jag, men det går bra ändå, jag tar en portion och försöker äta långsamt sen om dem går iväg så slänger jag tillbaka mat.
Återigen, GÖR INTE DET HÄR. Det är ett helvete. Hemskt.
Vad är biverkningarna?
  • Amenorré , dvs. menstruationsbortfall. Det är farligt och kan bli hemskt
  • Kraftigt nedsatt immunförsvar. Har det och det gör så att jag är sjuk typ hela tiden, hemskt
  • Försvagade vitala organ
  • Lanugobehåring över hela kroppen, ofta även ansiktet. Det är jobbigt och jag tycker att det är äcklgt att ha hår i ansiktet.
  • Tung andning. Händer bara ibland för mig, då kan jag knappast andas..
  • Frusenhet. Som nu till exempel
  • Skakningar. Jobbigt, speciellt när andra märker det.
  • Yrsel. Har även svimmat ibland
  • Svimningsattacker. Händer ofta
  • Försvårad/långsam sårläkning
  • Benskörhet
  • Långsamma, försiktiga kroppsrörelser
  • Lätt att få blåmärken
  • Kronisk diarré/förstoppning
  • Låg puls
  • Torra slemhinnor. Det är hemskt, blir svårt att andas ibland.
  • Irritation/emotionell instabilitet
  • Missfärgade fingrar
  • Torr, fjällig hud
  • Tunn och skör hud
  • Grumlig urin till följd av försvagning av njurarna
  • Klinisk deprission
  • Låg kroppstempratur
  • Sömnsvårigheter (svårigheter att somna/överdrivet sömnbehov)
  • Trötthet
  • Tröghet
  • Eksem
  • Vitamin-, mineral-, och järnbrist
  • Fysisk och psykisk svaghet
  • Dim- och/eller dubbelsyn
  • Muskelförtvining
  • Illaluktande andedräkt
  • Tätt insjuknande i sjukdomar såsom förkylning
  • Allmän sjukdomskänsla
  • Ständig hunger och törst
  • Sköra tänder
  • Sköra naglar
  • Kalla händer och fötter
  • Torrt, fnasigt, livlöst hår
  • Bortfall av hår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0