Ok...

Jag har inte skrivit om förra veckan så mycket alls. Så jag tar det nu.
Min lucka var mellan 29 maj-7 juni, alltså från förra söndagen till lördagen förra veckan.
Oj, en hel vecka.
Iallafall, 29 maj var morsdag, det var hmm..bra. Vi fikade. HAT.. Men klarade mig undan rätt lätt.
Sumeringen av veckan är rätt så mycket att jag hetsåt eller bara åt lite för mycket och fick mig själv att spy. Flera dagar skyndade jag mig hem till toaletten. Sedan har jag även lagt upp ett schema för mig, övningar som jag gör varje dag. Har tidigare haft liknande, var väldigt hård på mig själv men slutade och nu är jag tillbaka. Jag ska berätta mer om åren tidigare, innan allt det här.
Konventet var bra till en början. Sen började jag äta, mycket. Åt glass, våffla, lunch, middag, bröd, godis.. Försökte spy ofta. Men lyckades inte.. Men alla måltider var små, t.ex. liten sushi, lite ris eller nåt annat. Men allt annat.. Efter jag ätit glass fick jag lite panik.. Me jag gick KONSTANT, minst 12 timmar om dagen. Så förlorade mycket då :D
Sen åkte jag till min mormor. Där var det bra, men jag har en tendens att småäta hos henne. Jag bestämmde mig för att bara sova istället, sov i 12 timmar.. Sen mådde jag mycket bättre, lekte med lillkusinerna, sprang med hunden och cyklade till affären.
 
Det läskiga är att ALLt jag gör är oftast för att förlora kalorier, om jag leker med mina kusiner tänker jag på hur jag kan röra mig mest, om jag går nånstans tar jag en mómväg, jag tar ALLTID trappan. Kan inte tänka på nåt annat...
 
 
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0