Vad är fel med mig?

Jag kan inte sluta. Allt jag tänker på är kalorier. På hur jag kan äta som minst, vad olika saker har för kcal innehåll, hur jag kan bränna som mest. Iallafall, ska sammanfatta dagen.
Vaknade och åt frukost, jag åt frukost eftersom jag vet att om jag äter iallafall lite frukost kan jag klara mig längre på dagen och kanske t.o.m skippa lunch. Men det gjorde jag inte, min lillebror var hemma, och han skulle skvallra om jag inte åt. Men jag åt så lite som möjligt. Sedan överraskade min vän mig med vad, jo, äppelpaj och bulle... -.-...
 
Intag
Frukost: 3 msk AXA flingor, 2 msk mellan mjölk, 5 russin=48 kcal
Lunch= ett låg kcal bröd, 2 soja "kött"bullar och 50 gram tortelini= 139 kcal
Snack= två små bitar Frödinge äppelpaj och en halv sockerkringla=120 kcal
Middag= 3 dl nudlar och quorn wok= 194 kcal
 
Sammanlagt= 501
 
Ut: Gick 4,2 km (fram och tillbaka från T-C till Slussen) och var ute och gick på medis= 385 kcal
 
Slutsatts
Om jag skippat lunch och snackset så skulle jag bara ligga på lite över 200 kcal, jag ska dra ner på det ännu mer imorn
Jag gick för lite, borde bränna minst 500 kcal per dag
 
 
Varför kan jag inte vara som den här vackra varelse?? Så söt >o<
 
 
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0