Förlåt...

Jag är så besviken på mig själv... Jag har ätit dem senaste dagarna..både frukost, lunch och middag.. men jag har spytt två gånger.... Jag skäms så mycket.. vill inte vara nära nån.. skäms så mycket... Hur kan nån vilja vara med mig ens.. Dem som vet om att jag mår dåligt väljer att inte vara med mig och resten skiter i mig eller snackar skit om mig.. På vilket sätt som helst så är jag äcklig.. Dem andra kanske märker hur äcklig jag är utan att jag ens berättat..  Jag är så förvirrad..
Men jag har kommit på en sak. När jag är med en speciell vän: P så äter jag inte, hon vet och hon kollar inte konstigt på mig eller försöker få mig att äta när jag inte göra det. Jag är så tacksam att hon finns, dem senaste månaderna så bråkade vi men jag behöver henne verkligen.. Men P ska flytta.. Det är ju perfekt.
Alla försvinner





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0