Hat

GUUD vad jag hatar mig själv just nu.. Blev dumpad av den jag älskar mest i hela världen.. Han sa att jag borde vara med mina vänner och lycka till me livet. WTF!!! Han vet om mina problem och säger lycka till me livet??
Jag är bara upp och ned just nu. Var uta och gick i en timme i regnet. Blev dyngsur men det kändes bra. Var skönt hur regnet piskade mot mitt söndergråtna ansikte. Jag grät i 3 timmar efter han gjort slut. Kände mig värdelös, han var den enda som gjorde så att jag mådde någolunda bra. Han fick mig att känna mig ok! Annars har jag alltid tyckt att jag är ful, fet, jobbig.. Nu är det ännu värre.. Jag är bara fel. Jag är ful, fet... Kollar på mina "smal ideal".. Kiera Knightly, Emma Watson, Natalie Portman, Taylor Momsen... Vill vara smla.. Jag är såå tjock och ful. Har ärr över hela handlederna.. KAN NT SLUTA! Skar mig nästan varje rast idag... Kändemig bättre då..
Dagens mål
Frukost- en halv macka med gurka
Lunch- inget
Mellis- ett halvt äpple
Middag- 10 sushi biter (känner mig såå tjock)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0