HATAR SKOLAN!!

Måndag -.-.. Gick till skolan.. Mitt ex höll på och var happy men ALLA. Han sa att han aldrig skulle svika mig att han alltid skulle vara där för mig. Nu när jag har det värst så gör han slut och låtsas som att jag inte finns. Men inte nog med det, han 'tar' den enda jag har. När han gjorde slut sa han att jag skulle vara med mina vänner, men saken är att jag hade bara en vän i skolan. Och det är hans bästa vän, J. J sa att han inte ville svika mig, att han skulle vara där för mig, men nu är det som att jag är ingen, som att han inte vill ha nåt att göra med mig, han sa det också.. Bara undviker mig, det gör alla, dem kollar snett på mig, vågar inte prata med mig. Hela lektionerna får jag sitta själv med mina tankar, tankar om hur jag ska ljuga så jag inte behöver äta eller räkna kalorier.
Känner mig så patetisk att jag tänker såhär och tycker synd om mig själv. Men jag litade VERKLIGEN på dem. har svårt att lita på folk så när jag la allt me dem och dem bara skiter i mig så är det verkligen svårt. 
Var dum idag, jag glömde kniven hemmma :(. Behövde den.. men fick skriva i min nya dagbok/tanke bok. Skriver ner kalorier, tankar och sådant i den.
Dagen bara gick, jag var en zombie men fake log några gånger..

Intag
Frukost- två matskedar mjälk och flingor
Lunch- inget
Annat- 1½ risifrutti- ca 280 kcal lite sockervadd- 25 kcal
Middag- så lite som möjligt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0