Hej

Jag har bara den här för att jag måste släppa ut mina känslor. Jag mår dåligt nästan konstant. Skär mig... kan inte sluta.. Jag får panikattacker ibland. När jag får det så skakar jag och gråter oavbrutet.
Fick en idag.. såg min pojkvän som jag för tillfället bråkar med krama den jag hatar.. Han sa att han ogillade henne sedan rakt framför mina ögon.. Jag sprang iväg och skar mig på toan... Det är hemskt.. Jag går runt med kniven i fickan hela tiden. Kan inte lämna hemmet utan den. Jag har kommit för sent p.g.a att jag glömt den hemma. Har några nära vänner. En är fantastisk, han sitter med mig när jag mår dåligt. Han känner till mina ärr och är okej. Han har samma problem inte lika mycket men han skär sig.
En till som har ätstörningar och skär sig. Hon är den bästa. Har känt henne hela mitt liv. Hon är som en syster. Känns som att jag kan prata om allt med henne. Så man undrar varför jag mår så dåligt.
Men jag har inte haft dem här så länge, henne har jag först för nån vecka sedan kommit ut med att jag har dem här problemen och han har varit där men först nu som vi blivit så bra vänner.
Jag har tänkt på självmord sedan jag var 10 år. Jag är 13, fyller 14. Och skär mig.. minst 3 sår om dagen sedan förra veckan. Båda handlederna är fulla av sår. Det är läskigt. Jag vet inte hur jag slutar. Jag vill täcka dem men det är svårt, speciellt eftersom det är varmt..
Hejdå för idag,
Someone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0