hemsk dag...

Idag skulle jag vara med vänner från min dans.. Det var roligt till en början.. Sedan skulle vi äta.
För att inte verka konstig så måste jag. Några märkte ändå..
Dagens intag
Frukost: En tugga av en macka med gurka
Lunch: En sojakorv
Middag: Inget (happy)
Annat: 5 ostbollar, 6 kakor, en halv croassiant med jordgubb, en tygga av en äppelpaj, 5 nötter, 7 choklad bitar, två melon bitar och ett halvt äpple.
Allt det gör mig illamående.. Känner mig äcklig och fet..
Vi badade också. Har massor av ärr så försökte gömma dem VERKLIGEN. Mådde bra när jag vaknade imorse men nu mår jag sämst.. Imorgon är det skola.. är sjukt stressad..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0