Jag mår skit

Har suttit sedan 7 imorse och skrivit ner vad olika saker har för kalorieinnehåll. Skrivit 6 A4 sidor... Sedan var det frukost, jag vägde min yoghurt, det blev exakt 1 dl och det är ca 92 kcal. Sedan lunch, pasta, broccoli och lite parmesan ost. ag åt och åt, kändes som jätte mycket men det tyckte inte mina föräldrar. Det var så konstigt, äckligt mycket för mig kan vara normalt för andra i vissa tillfällen. Jag bakade morotskaka  också.. Det vällde över i ugnen, jag skar bort det och hetsåt. Ensam i mitt rum. Sedan mådde jag så så dåligt.. Försökte kräkes flera gånger men det går inte. Så nu har jag ätit tillräckligt för idag och imorgons frukost. Blir absolut ingen middag och måste ut och springa. Minst en timme, sen kommer jag må bättre. Men det är fest så hinner inte springa, blir väl minst 2 timmar träning imorn.
 
Har klänning, man ser VERKLIGEN mina ärr, har fruktansvärt många, så får ha tjocktröja men dem syns ändå. Känner mig så ful. Jag var faktist lite nöjd med det jag såg i spegeln när jag hade klänningen. Sedan såg jag ärren, på båda ärmarna. Jag skäms.
 
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0