Lite pepp citat

Älskar fantsatiska citat, de är bara ord men kan hjälpa så mycket. När jag hittar meningsfulla citat eller sångtexter skriver jag ner dem. Citat hjälper lite, att säga om några ord om och om igen kan få en på andra tanker. Det har hjälpt mig från att inte skära mig ibland. Jag har stora problem med det, akn sitta i en hel lektion och bara försöka att inte skära mig eller räkna minuterna till rast så jag får gå ut och skära mig.

För allt du hatar hos dig själv - förlåt dig själv.
För allt du skäms över.
För allt du är stolt över.
För allt du vill dölja.
För allt du vill visa upp.
För allt som inte blev som det skulle.
För allt du är.
För allt du vill vara.
Förlåt dig själv.

Skrivet av Jonas Gardell
Btw, bilden är på den fantastiska och super vackra Helena Bonham Carter.
Hon är en gudinna, så vacker och så självsäker. Jag avgudar henne, hon skådespelar så bra och allt med henne bara trollbunder mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0