Mår så dåligt..

GUUUD, VAD DUM JAG ÄR!!! Jag har mått extremt dåligt hela dagen... Åt frukost.. Blev tvingad... :(
Min enda bra vän i klassen dissade mig för mitt ex som gjorde slut i fredags. Varför dissar alla mig när jag behöver dem som mest? Jag behöver honom för mycket. Går bara till skolan så att jag inte ska förlora honom.. Han är så snäll men nu är jag så ledsen p.g.a honom... Vet inte vad jag ska göra.. Hetsåt Ben& Jerry's.. vill spy. Jag kmr inte men mår illa. Jag är så äcklig... Jag hade svenska idag, vi ska vara i grupper för nån pjäs. Jag satt där och räknade kaorier på vad jag ätit. Det var så jobbigt, ville inte att nån skulle se. Kändes som att alla stirrade..
Nu lyssnar jag på Radiohead's "Creep". Älskar den här texten från låten:
" I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfekt body
I want a perfekt soul"
Dagens intag
Frukost: 2 kiwi's = 128 kcal
Lunch: En sked ris och en sked curry= ca 50 kcal
Annat= en femtedels B&J= 100 kcal
Middag= inte hänt än
The dream...:
Taylor




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0