PANIK!

Jag har ätit FÖR mycket! Ätit smet.. Bakade till en kak fest. Denna fest kommer vara ett helvete men jag ska äta för Helena. Heliga Helena. Hon fyller år imorn! Alla borde fira denna vackra kvinna! Hon är min absoluta idol. Hon bryr sig inte om att vara super smal eller om vad som är "inne". Hon är sig själv och det gör henne så vacker, hon är det ändå men bara ÄNNU vackrare.
Återgår till paniken nu. Jag sprang inte idag och jag åt middag :(. När jag skulle ut och springa började det regna :'(. Gillar regn men är förkyld. Och om jag blir ännu sjukare kommer jag inte kunna träna och dem kommer tvinga mig att äta ännu mer. Men det är sport dag imorn i skolan så är glad. Ska bara ta en risifrutti och ett äpple. Kommer kanske inte ens klara det men ändå, vill inte svimma. Ska pressa mig själv. Ska träna. Ska bli smal. Måste ha kontroll. Gillar inte att andra bestämmer. Det är jag bara jag. Jag vill bestämma att jag ska vara smal. Smal är bra.
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0