Plågar mig själv...

Idag var jag hemma från skolan.. Orkade inte gå.. Bara låg och sov hela dagen.. När jag är hemma så äter jag..
Idag
Frukost: en halv banan
Lunch: två porttioner fisk och ris (jag är tjock)
Middag: En gul paprika fylld med linser och tomat (blev tvingad)
Annat: en mozart choklad
Jag spydde idag... efter all mat.. När jag åt fisken och riset var det som att jag bara behövde, tvångstanke. Sedan mådde jag skit. Och allt blev ju bättre när mina vänner kom och överraskade mig när jag precis hade tänkt att gå och springa i tanto. Det var ju perfekt..(sarkasm) Dem ville ha lite kul och tog med MAT och CHOKLAD -.-... Åt det såklart inte men jag vet inte varför men jag har sparat det.. I en "skam låda".. Kunde inte slänga.. Även om det är äckligt och fett..
Nu plågar jag mig själv genom att kolla på recept och hur äcligt fett det är men jag har ett sånt sockersug! Vet inte vad jag ska göra..
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0