Svimmade nästan

Idag när jag gick upp från lunchen och stod vid mitt skåp så började mitt hjärta klappa, jag blev yr och kunde knappast andas. Trodde jag skulle svimma. Det blev suddigt. J stod bredvid och nej han brydde sig inte. Till slut fick jag kontroll men läskigt det var. Det är för att jag inte äter. Är rädd för att svimma. Inte för att jag skulle svimma men för att dem skulle tvinga mig att äta och att dem kanske skulle få reda på min mörka hemlighet. Var på väg till skolsyster för allt. Mest för mina ärr, vill inte helt komma ut med att jag inte äter. Hon kanske tvingar mig att äta. Och då kommer jag nog spy igen om jag blir för mätt. Blir rädd ibland hur seriöst allt är. Tänker inte mig själv som sjuk direkt. Bara att jag vill vara smal som alla andra. Sen kommer det tillbaka, att jag mår dåligt, att jag ser mig själv såhär och att jag tänker på mat som jag gör.. 
 
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0