Vill bli smal.

Dagarna börjar alltid bra matmässigt, sen kommer middag :(

Allt är bara jobbigt.. Jag skar mig mycket idag, eftersom jag bytte blad på min kniv så var den vassare än jag trodde så blev många sår. Först blev jag lite glad men sen rädd, det blödde rätt mycke (inte från vardera sår men sammanlagt). Det värsta är att mitt ex märker men bryr sig inte.
Idag så hörde jag igen om att jag är för smal. Jag tycker VERKLIGEN inte det.. Jag är för tjock, väger 56 kg! Men vet inte exakt, vi har ingen våg hemma och jag vågar inte i omklädningsrummet för om jag gått upp så skulle jag få ett "break down".
Idag berättade jag även "bi verkningarna" för anorexia för P, hon sa starkt hur hemskt det var och att hon önska att jag skulle sluta men att hon ska inte tvinga mig till nåt, kändes fantastiskt. Jag tänker ofta hur jobbigt det är med torr hud, låg koncentration och torr hals. Men jag vill bli smal.
Intag för dagen
Frukost- två teskedar a-fil
Lunch-två småtuggor grönsaksbiff och en gurkbit (fick ångset för att jag ens åt det)
Annat- 1/3 ghana magnum glass (fick ångest så jag slängde den) och lite smet, bakade med en vän
Middag- STOR portion nudel soppa (stor i mina ögon iallafall)
Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0