Dem vet

Mina föräldrar är extremt oroliga. Min mamma tror jag börjar bli anorektisk. Hon har ingen aning om mina tankar och mitt liv. Hon pratar om att det går så långt måste jag bli inlagd för då kan inte dem göra mer. hon pratar om att om man går så långt är man så gott som förlorad, att man inte blir frisk. Tack... Tack för att du tror på mig. Hon pratade om att om jag inte börjar äta mer så kommer jag inte få följa med till USA eller hälsa på min bästa vän i Schweiz. Jag förstår inte. Jag som funderade på ett bättre liv. Att komma ut med allt. Coming clean. Men nej, det enda hon kommer med är att jag har magrat och att om jag blir värre så kommer jag bli inlagd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0