Fan!

jag ätit en stor portion bara grönsakswok och jag känner mig fet.
I förrgår gick jag och simmade, jag vägde mig och gissa vad det stog 51.6 kg
Det måste vara nåt fel på vågen, inte en chans att jag gått ner 4 kg...
Men nu har jag tydligen det och allt jag kan tänka på är att gå ner mer. Fast mina föräldrar tvingar mig att äta mycket till middag varje dag så från och med nu så sak jag träna mer. Måste ju bränna alla de kcal som dem tvingar mig till. Sen hade jga hets igår kväll och dagen innan... Inte kul... Blev ca 500 kcal/hets.. Mådde illa.. Så måste kompensera idag. Ingen frukost. Ska gå ca 20000 steg hoppas jag och sedan förhoppningsvis simma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0