Illamående

Jag mår så illa idag. Det var ännu värre igår. Jag satt flera timmar framför tvn(var hemma från skolan) och åt frukost men sen kom det. Känslan av att kunna spy när som helst. Det var hemskt. Men jag spydde upp det så jag bara fått det gjort, det var inte för mycket frukost. Bara ett äpple och en skål med 1 dl sojamjölk och en halv dl Kellogs Special K. Jag låg där  i soffan och frös. Jag skulle arbeta med läxor, jag ligger så långt efter men jag kunde inte. Jag frös så mycket, mådde illa och kände mig som en zombie. Sedan kom lunchen, jag tänkte att jag borde försöka ändå men bara lukten gjorde mig illamående. Jag åt nästan en dl soppa och spenat blad men klarade inte mer så jag spolade ner det i avloppet. Sedan tog jag en choklad kaka, 130 kcal. MÅdde illa men jag klarade det. Kakan verkade inbjudande. Den är så lömsk. Men blev så sjukt äcklad av det så jag bara klarade int emig själv. La mig i fosterställning oh grät. TImmar av tårar. Vad gör jag? Jag förstör allt. Mitt liv är förstört.
Mina föräldrar kom hem och jag berättade hur jag mådde. Då hade jag lagt mig i mitt rum under en hög av täcken. Bara satt där och ritade och lyssnade på musik. Jag berättade att jag verkligen mådde illa. Min mamma trodde att det var för att jag inte ätit tillräckligt. Men jag har! Mer än andra dagar. Men hon kanske har rätt. Mår jag såhär illa för att jag inte ätit tillräckligt? Iallafall det fick mig att inte behöva äta så mycket middag. Gjorde ett försök men var så svag att jag gick och la mig för att sova igen. Så allt för den dagen blev ca 150 kcal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0