jag mår illa...

Jag känner hur jag växer...
Känner att jag blir fet och äcklig
Idag stog jag i köket precis hela dagen, bakade.
Åt nästan hela tiden, ingen lunch men åt nästan konstant små saker.
Sedan tog jag en bit äcklig äppelpaj... och nu mår jag såå illa..
Måste ha ätit närmare 1000 kcal idag.. jag vill spy...
Men imorn blir det fasta. Och dagen efter förhoppningsvis.
Jag klarar inte att bli fet. Hellre gå in i behandling än att bli fet hemma.
KÄnner mig så sjukt lat och fet som inte kan sluta äta. Varför gör jag såhär med mig själv? Hur kan jag äta? Varför undviker jag inte mat som jag borde..?
Vill gå tillbaka till att inte ha någon aptit, då kände jag mig smal..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0