Nada

Hej, jag har insett att om jag börjar äta kan jag inte sluta. Det är som att då försvinner jag och bara ett tomt skal är kvar som försöker fylla sig själv med allt som det kan få tag på. Igår åt jag frukost, gröt, 2 äpplen, en macka och ett glas smoothie. Efter gröten kunde jag inte sluta, även om jag mådde hur illa som helst kunde jag inte sluta. Jag åt ingen lunch utan var med den bästa flickvännen i världen. När jag är med henne blir jag automatiskt inte hungrig för allt jag tänker på är henne. Men iallafall, frukost, ingen lunch.. Så var det tid för middag, jag var på fest hos hennes familj så jag behövde inte äta så mycket, en halv potatis och sallad. Men sen när jag kom hem.. Så ville min mamma att jag skulle äta igen. Jag dog. men jag följde med, sa att jag bara skulle smaka... Hur gick det tror du? Jag åt flera portioner. Sen när ede gick ut på en promenad åt jag mer.. 3 mackor, en skål, en banan, två glas smoothie och en skål med soya-yoghurt och banan och mango bitar.. Allt det på en halv timme.... Jag mådde så illa.... Hemskt.... Så idag. Ingen frukost, ingen lunch(det är iofs inte nåt ovanligt..) önska jag kunde slippa middag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0