Död.

Jag käänner mig död. Inombords. Bara känns som att allt försvann. känner mig tom.
Allt bara poof. Jag orkar inget.Vill inte nåt. Vill bara försvinna. Aldrig vakna. Gå in i badrummet, ta kniven över handlederna och aldrig vakna igen. Det vill jag.

Aldrig igen gå till skoaln. Inte äta. Mår så dåligt när jag gör. Jag känner mig äcklig just nu. Ätit typ 3 portioner soppa. Två bitar bröd, yoghurt, mjölk, flingor, banan, äpplen. Vidrig.

Men det är inte därför jag vill försvinna.
Jag orkar bara inget. Att min flickvän bryr sig så mycket om den andra som också har Mia. Att ingen förstår. Att ingen vet vilket helvete jag lever. Bara för att jag ler betyder inte att jag inte satt och grät med fingrarna ner i halsen för bara fem minuter sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0