Fasta.

Igår var min första fasta. Det gick faktist jättebra. Jag var inte hungrig på hela dagen. Kände mig deprimerad och hade verkligen ingen aptit what so ever. Det enda jag åt var ett äpple som jag delade med J. Annars vart det mycket te och middag som senare kom upp igen.
Idag sak jag träffa världens bästa :D. Och skippa lunchen men ska kanske äta frukost idag. Funderar på att bara äta middag, de kommer tvinga mig. Men jag planerar att äta jobbiga saker omett tag faktist. Med G. Hon gillar sånt och jag måste börja bli frisk och med henne känner jag mig trygg. Så med henne ska jag äta choklad, fika, oboy och chokladpudding. Inte allt på en gång men ett steg i taget.

Saknar fina G sjukt mycket. Om du nån gång läser detta så vill jag säga att jag verkligen verkligen älskar dig. Jag ska bli frisk. Jag ska bli den du förtjänar. Känns inte som att jag är det just nu... Men saknar dig <3 Älsakr dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0