Förlåt

Det var så länge sedan jag uppdaterade. Jag har verkligen behövt skriva. Men min dator har stått i vardagsrummet framtills nu, efter bup mötena ville dem se hur länge jag satt vid datorn. Men nu har jag tillbaka den. Jag har verkligen saknat detta...

Jag har inte blivit bättre alls. Men jag har en flickvän nu :D. Hon är fantastisk och förstående angående mina problem. Hon har själv problem t.ex. hon är bipolär och mår dåligt ibland. Det är läskigt för jag vill inte att hon ska må sämre om jag delar med mig av mitt helvete.

Jag spyr nästan konstant just nu. Efter varje lunch den här veckan har jag gått in på toaletten för att få ut det. Jag skrämmer mig själv hur jag låtsas som att det inte händer. Som att jag är "normal". Jag sitter ena sekunden och gråter och äcklar mig, andra skrattar jag för dålig humor. Jag är verkligen vidrig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0