Jag är en lyckad hest

Hello sweet darling
Igår var det fest, det gick nästan super bra. Jag åt inge tårta, slängde allt. Jag hade en väldigt kär vän där, M. Hon har samma problem och är till stor hjälp bara att hon finns. Det gick bra. Jag sprang också, i ca 30 min. Sedan gjorde jag mina övningar men bara 75 situps.. Men på festen gick det senare sämre. Dem andra åt, och jag ville verkligen inte men kände mig så konstig så jag tog en macka med sallad, åt upp baa salladen men sen små-åt jag upp resten. Det är så dåligt av mig, jag måste kunna behärska mig. Sedan tog jag mer, en dl soja mjölk och ca 1/3 banan. Kände mig så äcklig efter det eftersom jag inte planerat nästan nåt. Jag fick total ångest och ville verkligen spy, min familj och några gäster hade tä Men middagen gick jättebra, jag gömde och spottade i glaset. Så ska jag göra. Eller inte egentligen. Jag vill bli frisk. Jag vill vara normal.

Aja, nu måste jag iväg till skolan. Wish me good luck!

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0