10 april

Idag är en tisdag. 10 april. Slut på långhelgen. Idag har det hänt mycket. Började med att jag knappt sov nå på natten, Låg uppe och tänkte på vikte. Jag har som sagt börjat känna mig lite nöjd men jag vet att dem vill att jag ska gå upp i vikt. Jag bara känner hur mycket hat jag kommer ha för min kropp när jag väl kommit dit. Då kommer de lika gärna kunna lägga in mig igen för jag kommer hata mig själv så mycket. Iallafall, sedan innan lunch var det dags för dietist möte.. ja, vad hände? Jo, höjde till full-portion! Fy fan. Inte roligt.. OCH höjde till 3 dl dryck på lunch och middag...Allt detta följde med att jag fick köttfärssås och pasta till lunch. Gott lr hur?? NEJ. Inte roligt. Ikväll blir det nän äcklig fisk gratäng med potatis.. Sedan fick jag reda på att på torsdag blir det äckliga biffar till lunch(det var antingen det eller pannkakor.. vad väljer man?) Eftersom det var pannkakor som alternativ och min ebhandlare frågade mig vad som skulle vara mest okej vet jag det här. Iallafall, jag tod biff eftersom om jag tagit pannkakor är det inte så troligt att jag ätit något alls och med biff är ju potatis iallafall och det äter jag. Undra om jag går upp i vikt nu efter höjningen, om inte blir jag glad men inte behandlarna. Fast det är väl inte så troligt att jag inte ågr upp i vikt med all denna mat att trycka i mig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0