Back. Again.

Här på HDV igen. Efter en..ja..intressant helg. Hatar verkligen att komma tillbaka hit. Känns inte som att jag passar här. Jag ser inte sjuk ut. Jag äter, jag börjar tycka om min kropp(bara lite saker jag vill ändra på), är såå rädd att gå upp i vikt nu när jag börjar trivas. Hemskt. Vill stanna som det är nu. Som jag ser ut nu. (Förutom mina armar och min nedre rygg...) LÄser en blogg av Elsa Billgren. Hon inspirerar mig verkligen. Hon gillar sig själv och är storlek 40. Jag tycker att hon är fin. Tror inte att jag skulle passa som det men det gör mig bättre tillmods att ens vara storlek 34/36. Hon klär sig i vintage, på den tiden behövde man inte vara pinnsmal för att vara modell. Den tiden var bra, jag passar i dem klänningarna och ser inte hemsk ut. Det var en bra tid(förutom förtrycket mot kvinnor men jag skulle säga att det nästan är värre nu!). Eftersom det är så många som hatar sig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0