Förvirring

Gud vad allt är knäppt nu, fick reda på av en behandlare igår att jag nt går upp i vikt. Jag förstår inte varför. nu har jag ätit precis allt, jag ahr höjt och bara trycker i mig mat men ack, nej. Så nu misstänker jag att dem kommer höja mitt schema igen... Orkar verkligen inte, jag är inte ens van vid det jag har nu. Idag kommer iallafal min behandlare, så vi kan prata om labb, permiss och dietisten. Ska ändra vissa saker, vill gärna byta ut skorpor till pepparkakor och en frukt om inte pepparkakor räcker. Jag är inte så glad med hur min kropp känns men eftersom jag inte gått upp i vik så är väl det bara min uppblåsta mage efter den här höjningen.. Nu vill jag bara hem, hatar att sitta i ätlabb, hatar skammen över allt, hatar näringdryck och hatar den här tristesen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0