Matschema.

Igår fick jag tydligen reda på att... *trummvirvel....* Jag måste höja igen... Tydligen går jag inte upp i vikt.. Min behandlare ville höja till full portion. Det klarar jag verkligen inte. Inte här.. Jag klarar inte mer av den här skit maten. Men jag blir liksom lite glad ändå. OCh kanske inte berättat men jag känner migo okej. Det enda jag typ hatar med mig kopp just nu är mina armar. Jag är okej md mina ben, min mage och definitivt min midja. Framsteg! Ska nog berätta för min behandlare idag.. hoppas hon tror mig iallafall.
Ser ni, hon är inte pinn-smal och jag tycker iallafall att det är fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0