Sucré means sweet

Hej svejs! Nu är jag på permission hemma. Det är väl okej, läser bloggar och bara slappar.. Lite tråkigt.. Nästan alla har ålt på påsklov, synd att jag inte kan göra det. Försöker bli okej med allt. Att jag kommer behöva bli större. Men nu funderar jag på en sak.. Att jag är okej med det så länge det kan fördela sig lite, för nu ser jag hemsk ut. Jag har en såå smal midja men en enorm, uppblåst mage, jag har stor alår men ingen byst, bred höft, när kan det fördela sig? Eller gör det ens det? Jag vill bara träna mina armar lite, det är dem jag hatar mest just nu. Men ärligt talat börjar jag bli okej med min kropp. Ja, fatta! Jag har storlek 34/36, det är helt okej. Jag gillar min smala midja, mina lår är rätt okej antar jag. Och jag har börjat gilla mina ögon. Jag har insett att jag har väldigt bra hy. Sant att jag bara gillar mig själv när jag har sminkat mig och klätt upp mig men det är väl nåt iallafall??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0