Tillägnat Dig <3

Du är min bästa vän och jag saknar dig så <3. Behöver dig, önska att du kunde komma och hälsa på här <3 Det är dig jag vill ha mitt första fika med <3 DU får mig att känna mig trygg <3 Undra om vi kanske kan "skype-fika" O.o För jag vill komma tillbaka till hur det var förut. Tänk... Vi bakade, skrattade, fnissade <3 Du skrev världens finaste meddelande till mig och jag bara brast ut i gråt för åhh, vad jag saknar dig och gud vad det värmde mitt hjärta <3 för faktist så är du en av dem få som jag litar på totalt. Jag kände att jag kanske faktist var fin just för att du sa det <3 Flera har sagt det här men det är väl deras jobb... Och mitt ex(G) sa det men jag trodde inte alls på det. Men du, när du sa det betydde det så mycket <3 Så det här inlägget är till dig <3. Jag vill träffa dig och kasta färg som vi planerat, lyssna på indie-pop, se på film, skratta, rulla ner för en kulle, äta skråfflor upp och ner, prata, fnissa, sitta uppe till 4 på natten och bara leva. Jag vet att vi kommer förbli vänner, kanske bo tillsammans i en lägenhet i typ England eller Holland ;),
Aja..
Jag älskar dig Paulina, min bästa vän.
Btw, detta är Marina från Marina and the Diamonds. Du berättade om dem och sa att hon var vacker och inte pinnsmal. Jag instämmer, hur vacker som helst och inte benig. Ännu en inspiration.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0