Första dagen tillbaka

Idag var första dagen i skolan. Det var så konstigt. Jag hade tänkt fasta idag men det sket sig TOTALT, jag måste ha tagit in minst 550 kcal.... ALLT. Nutella, sojakorv, mat, flingor... Men annars..jo, möte på Mando imorgon. Jag känner mig så kkonstig angpende detta. JAg vill inte bli FETARE.. Kommer börja behandling så snart. OCh efter viill jag bli nyttig! Jag vet att jag måste bli frisk. Men jag kommer inte klara att äta fet mat eller sötsaker tror jag. Dessutom jag gillar nyttig mat, fullkorn, sallader och sånt. Det enda stora problemet jag har är portionskontroll. Jag vet verkligen inte... Vad är normalt? Hur mycket är lite, vad är mycket? Har läst lite angående det, t.ex. nötter ska ätas i ca 1 dl om det ska vara nyttigt. Så det enda jag söker egentligen är att lära mig portionskontroll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fight. Never give up.

In recovery, det går upp och ner med humöret. Allt är ju inte alltid bra alltid..

RSS 2.0